Kalba gyventojai

Už profesionalumą – klientės įvertinimas

„Šiaulių būsto“ klientų asmeninė vadybininkė Jurgita Bulotienė

Problemos su kanalizacija – nemalonus dalykas, ne tik dėl galimo kvapo, bet ir dėl tikimybės, kad bus sugadintas tiek savas, tiek svetimas turtas. Tokiais atvejais būtina kanalizacijos stovo daugiabutyje patikra ir, esant reikalui – jo keitimas.

Nuotekų stovo keitimas buvo reikalingas ir vienam iš Draugystės pr. esančių daugiabučių. Deja, pasiūlius šį sprendimą dar prieš metus, viena gyventoja aršiai pasisakė prieš tokius darbus. Todėl darbai buvo atidėti. Juos dar labiau atitolino vienos daugiabučio gyventojos mirtis ir ilgai neatsiradę turto paveldėtojai. Galiausiai, jiems atsiradus, butas buvo parduotas.

Čia istorija pagaliau pasisuka į šviesią pusę, mat butas parduotas aktyviai gyventojai Eglutei, kuri ėmėsi iniciatyvos dėl nuotekų stovo keitimo. Jai tai buvo aktualu, mat moteris bute darėsi remontą.

Minėto daugiabučio visų gyventojų ankstesniu sutarimu buvo nuspręsta kanalizacijos stovus keisti savo lėšomis. Tačiau ir čia Eglutė parodė iniciatyvą ir paprieštaravo priimtam sprendimui. Todėl „Šiaulių būsto“, administruojančio daugiabutį, klientų asmeninė vadybininkė Jurgita Bulotienė organizavo susirinkimą, kurio metu priimtas nutarimas, kad stovai bus keičiami iš kaupiamųjų lėšų. O tai reiškia, kad gyventojai neišleido nė cento. Be to, vadybininkė atsižvelgė į naujos gyventojos prašymą darbus atlikti kuo greičiau dėl bute daromo remonto.

Už atliktus darbus, organizuotumą ir profesionalumą gyventoja liko dėkinga visam „Šiaulių būstui“: tiek vadybininkei, tiek darbuotojams, keitusiems stovus bute. „Dirbate puikiai ir profesionaliai, esu labai patenkinta teikiamomis paslaugomis“, – gražių žodžių negailėjo Eglutė.