Kalba ekspertai

Gyventojai įvertino „eBūstą“: patogiau nebūna!

„eBūsto“ vartotojai pirmieji sužino apie name vykstančius remonto darbus ir dalyvauja gyventojų apklausose.

Perdegė lemputė laiptinėje ar sugedo durų pritraukimo mechanizmas? Šios ir kitos problemos išsprendžiamos žymiai greičiau, kai jas fiksuoji per išmaniąją programėlę „eBūstas“. Aplikacijos vartotojai sako, kad tvarkyti būsto priežiūros klausimus dabar tapo ypač lengva ir patogu.

Nebegaišta laiko skambindami

Prieš pusmetį savo išmaniajame telefone įsidiegęs programėlę „eBūstas“ Povilas sako pajutęs dvigubą naudą. Jo teigimu, mokant už būsto priežiūros paslaugas nebereikia jungtis prie elektroninės bankininkystės, o pastebėjus gedimą name – skambinti pastato administratoriui. Šiuos klausimus jis sprendžia keliais mygtukų paspaudimais.

„Jau senokai esu atsisakęs popierinių sąskaitų, tačiau ilgą laiką už būsto priežiūrą mokėdavau jungdamasis per elektroninę bankininkystę. Taip, ko gero, daro daugelis, nes tai gana patogu. Bet dar patogiau sąskaitas apmokėti per „eBūstą“: užtenka telefono ekrane spustelėti ant aplikacijos ir viskas. Dar vienas privalumas – gedimų name fiksavimas ir siuntimas per telefoną. Anksčiau dėl bent kokio menkniekio reikėdavo skambinti namo vadybininkui, viską aiškinti, derinti. Tai užtrukdavo nemažai laiko. O dabar gedimus fotografuoju ir siunčiu tiesiogiai. Iš patirties galiu pasakyti, kad siunčiant gedimus per aplikaciją, į juos reaguojama greičiau“, – pasakojo „eBūsto“ programėlę naudojantis Povilas.

Visas naujienas sužino pirmi

Šiaulietis Karolis taip pat visus būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai, per programėlę „eBūstas“. Vyras džiaugiasi, kad visas naujienas apie name atliekamus darbus sužino pirmas, dar ir savo kaimynams praneša.

„Jei name yra atliekami kažkokie darbai, informacija iškart įkeliama į programėlę. Ją tikrinu paprastai 2–3 kartus į savaitę ir galiu kaimynams viską pranešti. Mano laiptinėje gyvena labai draugiški žmonės, tai susitikę pasikalbame, dalinamės informacija apie namo reikalus“, – sako Karolis.

Be to, „eBūsto“ programėlės vartotojai pirmieji savo išmaniuosiuose įrenginiuose gali matyti, kiek sąskaitoje turi sukaupę lėšų, kurias gali panaudoti namo remontui. Anot Karolio, labai gerai aiškiai matyti, kur kas yra išleidžiama ir, kiek pinigų sukaupta.

Dar vienas privalumas – tai programėlėje pateikiami pasiūlymai ir akcijos. Nebereikia gaišti laiko ieškant gero meistro, kuris padėtų sutvarkyti gedimus bute. Jei tik nutiko nelaimė, galima iškart iškviesti specialistą į pagalbą.

Išvengia nesusipratimų

Akivaizdu, kad kalbant telefonu kartais ne viską pasakome ar ne taip išgirstame, kas mums sakoma. Nors visada galima paskambinti, bet programėlė leidžia pateikti visą informaciją glaustai, aiškiai ir tiksliai. Tą akcentavo ir „Mano Būsto“ prižiūrimame name gyvenanti Audrė. Ji anksčiau apie gedimus namuose pranešdavo tik skambučiu, bet pakeitusi šį įprotį sutaupė laiko ir išvengė nesusipratimų.

„Sistema veikia visą laiką, tai kada prisijungi, tada prisijungi. Patogumas, be abejo, tas, kad nereikia laukti, kol kažkas atsilieps, su kažkuo sujungs ar sužinosi, jog ne ten paskambinai. Visi tie dalykai, kurie retkarčiais įvyksta bandant susisiekti telefonu. Susitaupo tikrai daug laiko – kur kas patogiau, kai nelieka tarpinio kontakto. Galbūt ne taip kažką pasakei, galbūt tave ne taip suprato, ne ten persiuntė. Čia viskas paprastai užrašyta juoda ant balto, sunku ir suklysti“, – teigia Audrė.

Pasak Audrės, „eBūsto“ programėlė veikia labai paprastu principu: kai išsiunčiate užklausą ar užregistruojate įvykį, gaunate registracijos patvirtinimą. Tada jis atsistoja į bendrą eilę ir per 2–3 darbo dienas su jumis susisiekia specialistai. Gyventojas visą laiką gali sekti užregistruoto įvykio statusą: ar jis išspręstas, ar dar vykdomas.

„eBūstas“ keičia daugiabučių namų gyventojų įpročius ir palengvina jų kasdienybę.